Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham
Hiblerová, Adéla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham se zabývá problematikou vícečetné podpory značek jednou celebritou. Pro správné zasazení této problematiky do širšího kontextu marketingové komunikace se nejdříve zabývá oblastí celebrity endorsementu jako takového, definuje pojem celebrita a představuje možné způsoby spolupráce celebrity a značky. Dále jmenuje důvody a rizika takovéto spolupráce, zabývá se efektivitou celebrity endorsementu a představuje teorie výběru vhodné celebrity pro marketingovou komunikaci značek. Nakonec definuje samotný pojem multiple brand celebrity endorsement a shrnuje výsledky výzkumů zabývajících se tímto fenoménem. Praktická část práce představuje problematiku multiple brand celebrity endorsementu na příkladu jednoho z nejznámějších fotbalistů, Davida Beckhama, a jeho spolupracích se značkami. Vysvětluje jeho osobní i profesní zázemí a atraktivitu pro značky a analyzuje jeho spolupráce se značkami v letech 2006-2016. Součástí práce je i dotazníkové šetření, jehož tématem je vnímání osobnosti Davida Beckhama ve spojitosti s jeho angažováním se jako tváře značek, jakými je např. Adidas, Pepsi, H&M nebo Armani.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.